راه‌ اندازی کارگاه قلاب‌بافی در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی طراحی پوشاک

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۷ کد : ۷۵۳۷۹ تجاری سازی و اشتغال
تعداد بازدید:۱۱
راه‌ اندازی کارگاه قلاب‌بافی در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی طراحی پوشاک

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی طراحی پوشاک جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) به تازگی کارگاه قلاب‌بافی را راه‌اندازی کرده است. این اقدام در پاسخ به افزایش علاقه افراد به صنایع دستی به‌خصوص در زمینه قلاب‌بافی، انجام می‌شود. 

 در سال‌های اخیر، با ظهور پلتفرم‌های آنلاین، تقاضا برای اقلام دست‌ساز و منحصر به فرد، به‌ویژه محصولات قلاب‌بافی، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. مرکز نوآوری و شتاب‌دهی طراحی پوشاک با برگزاری کلاس‌های قلاب‌بافی با کیفیت، قصد دارد به بازار رو به رشد صنعتگران و علاقه‌مندان به انجام دادن فعالیت در خانه یا خارج از خانه بدون کمک دیگران (DIY) دست یابد.

 این کارگاه با هدف آموزش تأمین مواد اولیه و ارائه آموزش‌های با کیفیت بالا، به همراه یک استراتژی بازاریابی مستحکم، به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای خانگی موفقی راه‌اندازی کنند. قلاب‌بافی به عنوان یک تجارت سودآور، فرصتی برای کسب درآمد از طریق فروش لوازم قلاب‌بافی، الگوها و محصولات نهایی این هنر زیبا فراهم می‌آورد.

 علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در این کارگاه، مهارت‌های خود را در قلاب‌بافی ارتقا دهند و به دنیای خلاقیت و کارآفرینی وارد شوند.

text to speech icon

نظر شما :