کانون مهارت های ارتباطی
مهارتهای ارتباطی،
یکی از مهمترین مهارتهایی است که مورد توجه استخدامکنندگان در صنایع مختلف است. این موضوع، باتوجه به اینکه مهارت های ارتباطی، تأثیر زیادی بر بهبود عملکرد شما دارد، کاملاً طبیعی است. این نوع از مهارتها، نحوه انتقال و دریافت اطلاعات، تعامل با دیگران و حتی نحوه مقابله با مسائلی مانند تعارضات احتمالی در محل کار را مشخص میکنند.
در عصر دیجیتال، داشتن مهارت های ارتباطی بسیار ضروریتر است؛ چرا که امروزه افراد اگر بخواهند با پویاییهای شغلی، که همواره در حال تغییرند، همگام شوند، باید یاد بگیرند که چگونه به طور مؤثر اطلاعات را از طریق ایمیل، جلسات آنلاین، رسانههای اجتماعی و همچنین حضوری مبادله کنند. هر فردی با هر زمینه شغلی، نیازمند است مهارت های ارتباطی خود را بهبود ببخشد و آنها را بهگونهای به تصویر بکشد که آینده شغلی مطمئنی برایش ایجاد کند و همچنین در زندگی شخصی فرد، مفید واقع شود. اکنون احتمالاً از خودتان میپرسید چطور میتوان مهارت های ارتباطی خود را تقویت کرد؟
به همین منظور جهاددانشگاهی واحد الزهرا س با تشکیل کانون مهارت های ارتباطی سعی دارد تا جهت دانش افزایی و مهارت افزایی دانشجویان در این مهم قدم بردارند.
موضوعات کانون مهارت های ارتباطی به شرح زیر است: