نمایشگاه
برگزاری نمایشگاه
شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای صاحبان مشاغل است. مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی طراحی پوشاک برای صاحبان ایده و واحدهای مستقر این فرصت را فراهم می آورد تا با نمایشگاه های فصلی بتواند شرایط فروش و استفاده از برند جهاد دانشگاهی فرصت شناساندن محصول خود را بدست بیاوردند.
مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه عبارتند از:
- بالا بردن روحیه ایده پروری و خلاقیت در طراحان لباس
- جذب کردن و شناسایی مشتریان جدید
- توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارشات بزرگ در زمان برگزاری نمایشگاه
- آشنایی با صنعتگران و تولیدکنندگان مطرح
- ایجاد رقابت سالم بین واحدهای گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاههای تخصصی
- ایجاد بستری مناسب برای ارائه محصولات براساس ایده ها و خلاقیت های واحدهای فناور
- تقویت پیوندهای بازرگانی با نمایندگان فروش و توزیع خود در کشور در زمان برگزاری نمایشگاه