نمایشگاه

تعداد بازدید:۴۲۷

برگزاری نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه یک فرصت بسیار ارزشمندی برای صاحبان مشاغل است. مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی طراحی پوشاک برای صاحبان ایده و واحدهای مستقر این فرصت را فراهم می آورد تا با نمایشگاه های فصلی بتواند شرایط فروش و استفاده از برند جهاد دانشگاهی فرصت شناساندن محصول خود را بدست بیاوردند.

مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه عبارتند از:

- بالا بردن روحیه ایده پروری و خلاقیت در طراحان لباس

- جذب کردن و شناسایی مشتریان جدید

      -  توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارشات بزرگ در زمان برگزاری نمایشگاه

      - آشنایی با صنعتگران و تولیدکنندگان مطرح

      -  ایجاد رقابت سالم بین واحدهای گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاههای تخصصی

- ایجاد بستری مناسب برای ارائه محصولات براساس ایده ها و خلاقیت های واحدهای فناور

      - تقویت پیوندهای بازرگانی با نمایندگان فروش و توزیع خود در کشور در زمان برگزاری نمایشگاه