کودکان ۷ تا ۱۱ سال
پیشرفت و آینده ی هر کشوری نیازمند خلق ایده های نو و خلاق است، پس باید بتوانیم کودکانی کنجکاو و خلاق پرورش دهیم. پرورش استعدادهای درخشان و خلاق در هر دوره ای از تاریخ، هدف بوده است. همه والدین دوست دارند فرزندان خلاقی پرورش دهند. رشد خلاقیت هر فردی معمولا از دوران کودکی شروع می شود و جنبه های مختلف کودکان را در زند گی بهبود می بخشد. اما شکوفا شدن آن نیازمند شرایط مناسب است. یکی از راه های پرورش خلاقیت بازی های هستند. کودک در ابتدای زندگی خود بدون هیچ آموزشی و تنها از طریق بازی ها خود را ابراز می کند که این خود پایه ای برای خلاقیت و کسب مهارت در او می تواند باشد.
براین اساس جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) با همکاری معاونت پشتیبانی و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در فصل تابستان ویژه کودکان خانواده های جهاددانشگاهی به برگزاری 16 جلسه کارگاه آموزشی در دو قالب (بازی های حسی -حرکتی و چرتکه) پرداخته است. که هزینه شرکت در هر کارگاه آموزشی 2 ساعته برای افراد50 هزار تومان می باشد. علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره ها می توانند با شماره های02166728052 و یا از طریق پیام در ایتا و واتس آپ به شماره 09010131575 تماس حاصل فرمایند.
عناوین کارگاه های ویژه کودکان (7 تا11 سال)
تابستان 1402
ردیف |
روز |
تاریخ |
ساعت |
عنوان کارگاه ها |
ساعت |
عنوان کارگاه ها |
کودکان امروز نخبگان فردا |
مهارتی کودکان (چرتکه) |
|||||
1 |
شنبه |
31/4/1402 |
14-16 |
مسی پلی(پرورش خلاقیت)(1) |
16-18 |
افزایش مهارت گوش دادن و درک مطلب |
2 |
شنبه |
7/4/1402 |
14-16 |
مسی پلی(پرورش خلاقیت)(2) |
16-18 |
کاهش استرس و افزایش هماهنگی بدن |
3 |
شنبه |
14/5/1402 |
14-16 |
بازی ریتمیک (توپ بازی)(1) |
16-18 |
بهبود قدرت حافظه و قدرت ذهن |
4 |
شنبه |
21/5/1402 |
14-16 |
بازی ریتمیک (توپ بازی)(2) |
16-18 |
آشنایی با اعداد و افزایش سرعت در محاسبات ریاضی |
5 |
شنبه |
28/5/1402 |
14-16 |
کاردستی با نمد(1) |
16-18 |
افزایش تمرکز و توانایی در پردازش |
6 |
شنبه |
4/06/1402 |
14-16 |
کاردستی با نمد(2) |
16-18 |
افزایش اعتماد به نفس و افزایش مهارتهای نظارتی |
7 |
شنبه |
11/6/1402 |
14-16 |
بازی با ماکارونی رنگی(1) |
16-18 |
افزایش مهارت های تحلیلی و حل مسئله |
8 |
شنبه |
18/6/1402 |
14-16 |
بازی با ماکارونی رنگی(2) |
16-18 |
افزایش خلاقیت و تقویت تصویر سازی |