رویدادهای شناسایی و جذب ایده و طرح مسئله

تعداد بازدید:۴۸۹

رویدادهای شناسایی و جذب ایده / طرح مساله

هدف از برگزاری این گونه رویدادها در مرکز نوآوری

  • شناسایی صاحبان ایده و بهره گیری از ایده های نوآور
  • ارائه ایده به سرمایه گذاران، شتابدهنده ها و مراکز رشد
  • ارائه راه حل های نوآورانه جهت حل معظلات و چالشهای سازمانها، نهادها و کارخانه ها و شرکت ها
  • سرمایه گذاری بر روی ایده ها و استارتاپ ها در جهت حل مسائل

تشکیل کارگروه طراحی پوشاک :  بررسی طرحهای لباس مشاغل جهاد دانشگاهی در سه رسته شغلی

در تاریخ 24/10/99 برگزاری گردید و  نمونه های طراحی شده توسط دفتر مرکزی پرداخته شد. در این جلسه اساتید از منظر هنری، استانداردهای زیباشناختی، طراحی دوخت (نوع شغل، فرهنگ سازمانی، آزادی عمل در کار، الگوی مناسب، دوخت مناسب، سایزبندی درست)، استانداردهای لباس بر حسب مشاغل (علائم لباس کار، جنس، وزن پارچه، رنگ پارچه) مورد بحث و بررسی قرار داردند

دریافت شیما:

در راستای تحقق اهداف مندرج در ماده 1 قانون ساماندهی مد و لباس مصوب 85/10/12 مجلس شورای اسلامی و در جهت اجرای مفاد ماده 2 قانون مذکور و همچنین صیانت از طرح های مورد تایید کمیسیون ماده 4 و حمایت قانونی از طرح و آثار ارایه شده از سوی طراحان و هنرمندان کشور، شبکه یکپارچه سازی مد و لباس ایران طراحی شده است.

مرکز نوآوری و شتابدهی طراحی پوشاک جهاد دانشگاهی الزهرا(س) برای تشویق و آشنایی با این قانون دانشجویان و واحدهای فناوری مستقیم و غیر مستقیم را راهنمایی تا از امتیازهای لازمه را کسب نمایند.