از ایده تا اجرا

کارگاه «مد و کسب و کار» جشنواره فرهنگی و هنری فردخت برگزار شد

تعداد بازدید:۱۱
کارگاه «مد و کسب و کار»  جشنواره فرهنگی و هنری فردخت برگزار شد


در تاریخ 20 خرداد 1403، کارگاهی با عنوان «مد و کسب و کار» به منظور توانمندسازی شرکت‌کنندگان در اولین جشنواره فرهنگی و هنری و دانش‌بنیان استانی فردخت تهران بزرگ، در مرکز نوآوری و شتابدهی طراحی پوشاک جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار گردید.
این کارگاه به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های راه‌اندازی کسب و کار در دنیای مد پرداخت. مدرس کارگاه به شرکت‌کنندگان یادآور شد که راه‌اندازی یک کسب و کار موفق نیازمند تلاش و تعهد فراوان است و برای دستیابی به موفقیت، باید سبکی خاص و منحصر به فرد ایجاد نمود.  
وی همچنین بر اهمیت تحقیق در مورد برندها و شرکت‌های موفق تأکید کرد و پیشنهاد داد که شرکت‌کنندگان مقالات و مصاحبه‌های صاحبان برند را مطالعه کرده و از برندهای الگو بازدید کنند.  
مدرس کارگاه به شرکت‌کنندگان توصیه کرد که در دوره‌های آموزشی مرتبط شرکت کنند و مهارت‌های خود را به عنوان صاحب کسب و کار ارزیابی کنند. او افزود که صرف داشتن مهارت‌های طراحی کافی نیست و برای موفقیت در این حوزه نیاز به همکاری با افراد متخصص و حرفه‌ای وجود دارد.
در پایان، شرکت‌کنندگان تشویق شدند تا با طراحان حرفه‌ای در ارتباط باشند و حتی برای افزایش دانش خود، دوره‌های کارآموزی را در شرکت‌های مد بگذرانند.
این کارگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظر و یادگیری در زمینه کسب و کار مد بود و شرکت‌کنندگان را در مسیر موفقیت یاری کرد.

text to speech icon

نظر شما :