به مناسبت هفته خانواده؛

کارگاه تخصصی مهارت های پیش از ازدواج برگزار می شود

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۱ کد : ۷۳۱۹۶ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۳۹
با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) و به همت دپارتمان ازدواج و تحکیم خانواده مرکز روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا(س) با هدف توانمند سازی و مهارت افزایی جوانان " کارگاه تخصصی مهارت های پیش از ازدواج "، شنبه ۱۶ تیرماه سال جاری، ساعت ۱۵ الی ۲۰، در سالن ابن سینا دانشگاه الزهرا(س)، به مناسبت هفته خانواده برگزار می شود.
کارگاه تخصصی مهارت های پیش از ازدواج برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، این کارگاه با هدف ارتقای آگاهی و بینش جوانان در زمینه معیارهای لازم برای انتخاب همسر مناسب، فواید ازدواج مناسب و بهنگام، مضرات ازدواج دیرهنگام در جوانان و ، با حضور دکتر فریبا روایی، عضو هیئت علمی دانشگاه و زوج درمانگر  به صورت رایگان، شنبه 16 تیرماه سال جاری، با حضور 300 نفر از دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)، ساعت 15 الی 20، برگزار می شود.
گفتنی است گفتنی است، سر فصل های کارگاه تخصصی "مهارت‌های پیش از ازدواج"، آشنایی با مهارت های خودشناسی، انتخاب همسر و معیارهای آن، آشنایی با مبانی ازدواج، راهکارهای تسهیل موانع ازدواج، آسیب های قبل از ازدواج و ضرورت مشاوره پیش از ازدواج می باشد.  افزون بر این، در این کارگاه در خصوص مهارت های مختلف شناختی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فردی مرتبط با ازدواج مطالب ارزشمندی، به مدت 8 ساعت در یک روز برگزار می شود.
بر همین اساس علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه تخصصی می توانند با شماره های 66728052-021 و شماره 09010131575  حاصل فرمایند. 
 

text to speech icon

کلید واژه ها: ازدواج کارگاه مهارت مهارت های ازدواج مهارت های پیش از ازدواج


نظر شما :