دومین رویداد "مدرسه تابستانه مهارت" در جهاددانشگاهی واحد الزهرا (س)برگزار می شود

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۳ کد : ۷۱۸۹۵ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۹۱
دومین رویداد "مدرسه تابستانه مهارت" ویژه خانواده های اعضای جهاددانشگاهی به همت جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و با همکاری معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی، با هدف توسعه فعالیت‌های معطوف به مهارت افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی ویژه کودکان و نوجوانان، یکشنبه های هر هفته از ۲۷ خرداد ماه۱۴۰۳، به مناسبت دهه امامت و ولایت، آغاز خواهد شد.
دومین رویداد "مدرسه تابستانه مهارت" در جهاددانشگاهی واحد الزهرا (س)برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، این رویداد در فصل تابستان در سه محور (کودکان، نوجوانان و مادران) ویژه خانواده‌های اعضای جهاددانشگاهی با هدف بهبود مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی، مهارت‌های خودیاری و استقلال، افزایش دقت و تمرکز کودکان، خودآگاهی، شناخت احساسات، تخلیه هیجانی و افزایش خلاقیت در اوقات فراغت ویژه نوجوانان و پرورش قوی خلاقیت و ایده پردازی، آشنایی مادران با فرصت آموزش با بازی، تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش توانمندی مادر در رشد و هدایت فرزند ویژه مادران در قالب کارگاه های آموزشی با رویکرد علمی و فرهنگی به صورت حضوری در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار خواهد شد.
گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق سامانه alzahra.acecr.ac.ir  و یا از طریق شماره 66728052  و پیام در ایتا و واتس آپ به شماره  09010131575  اقدام نمایند.
درپایان یادآور می شود، محل برگزاری کارگاه ها درجهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) واقع در(چهاراراه ولیعصر. خیابان رازی. انتهای کوچه مهبد، نبش کوچه شهرود، ساختمان کوثر. طبقه سوم مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)) می باشد.
 

text to speech icon

نظر شما :