ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی» و برنامه‌ریزی درسی برای داوطلبان کنکور اعلام شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۶ کد : ۷۱۰۹۳ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۴۵
مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی «جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)»، برای دانش‌آموزان، داوطلبان کنکور و والدین‌شان دوره‌های خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی» و برنامه‌ریزی درسی و جهت‌دهی ارائه می‌کند.
ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی» و برنامه‌ریزی درسی برای داوطلبان کنکور اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، از خدمات مشاوره‌ای این مرکز تخصصی ارائه مشاوره در زمینه مسائل و مشکلات درسی و تحصیلی، ارائه مشاوره در زمینه اختلالات یادگیری، ارائه مشاوره در زمینه اختلالات شایع و پربسامد کودکی و نوجوانی (پرتحرکی و نقص توجه، اختلال سلوک، رفتار‌های مقابله‌ای و.)، ارائه مشاوره در زمینه انتخاب رشته و هدایت تحصیلی و شغلی و ارائه مشاوره در زمینه مشاوره درسی و برنامه‌ریزی کنکور است.
از دیگر خدمات مشاوره‌ای این مرکز خدمات تخصصی روانشناسی می‌توان به ارائه مشاوره در زمینه مسائل و مشکلات نوجوانی و اختلالات بزرگسالان، مشاوره پیش از ازدواج و مسائل زناشویی، ارائه مشاوره در زمینه مسائل خانوادگی، ارائه خدمات روانپزشکی، روانسنجی و انواع تست روانشناسی ، هوش، رغبت و ... اشاره کرد.
در همین راستا، مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی «جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)»، دوره‌های خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی» و برنامه‌ریزی درسی و جهت‌دهی را ویژه  دانش‌آموزان، داوطلبان کنکور و والدین‌شان برگزار می‌کند.
 

text to speech icon

نظر شما :