کارگاه "نوجوان توانمند" برگزار می شود

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶ کد : ۶۴۶۴۴ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۸۳
دپارتمان کودک و نوجوانان مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه نوجوان توانمند را آذرماه ۱۴۰۲، برگزار می کند.
کارگاه "نوجوان توانمند" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه نوجوان توانمند با تدریس سرکار خانم شهرزاد آتشی، روانشناس و متخصص کودک ونوجوان،  با مولفه های "آموزش مهارت هدف گذاری"، آموزش مهارت تصمیم گیری، آموزش مهارت انتخاب صحیح"، "آموزش مهارت حل مسئله" و "آموزش مهارت حل تعارض"، به مدت 10 جلسه، در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می شود.
نوجوانان در این کارگاه‌ها که به شکل مستمر هر هفته، با مهارت‌های مختلفی از جمله مهارت حل مسئله، اصول کار مشارکتی، مدیریت زمان، مبانی مشارکت، خودآگاهی، اعتماد به نفس و ارتقای مهارت‌های فردی و  تقویت این مهارت‌ها آشنا خواهند شد.
گفتنی است آموزش مهارت به نوجوان بخصوص مهارتهای زندگی، ضرورت دنیای امروز، نیازهای زندگی امروز ، تغییرات سریع اجتماعی، فرهنگی ، تغییر ساختار خانواده ، شبکه ی گسترده و پیچیدگی ارتباطات انسانی ، تنوع و گستردگی و هجوم منابع اطلاعاتی انسانها را با چالشها ، استرسها و فشارهای متعددی روبرو نموده است که مقابله ی مؤثر با آنها نیازمند توانمندیهای روانی- اجتماعی می‌باشد . فقدان مهارتها و توانایی های عاطفی ، روانی و اجتماعی افراد را در مواجهه با مسائل و مشکلات آسیب پذیر نموده و آنها را در معرض انواع اختلالات روانی ، اجتماعی و رفتاری قرار میدهد.
نوجوانان علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره 02166728052 و ارسال پیام در پیام‌رسان‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.
 

text to speech icon

نظر شما :