تمدید مهلت ثبت نام کارگاه کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و بازپردازش شناختی با حرکات چشم EMDR

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۶۴۴۲۱ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۱۱۹
دپارتمان رفتاری شناختی مرکز مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، هم زمان با پایان ثبت نام کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و بازپردازش شناختی با حرکات چشم (EMDR)، به دلیل استقبال علاقمندان و دانشجویان، ثبت نام تا ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام کارگاه کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و بازپردازش شناختی با حرکات چشم EMDR

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه حساسیت زدایی و باز پردازش مجدد شناختی از طریق حرکات چشم (EMDR) جهت درمان برای اختلالات طیف اضطرابی و هراس ها, PTSD, اختلالات وسواسی, افسردگی و ... بسیار مؤثر و ماندگار است. دوره درمان بسیار کوتاه مدت بوده و در سریع ترین زمان ممکن درمان انجام شده و ریشه های اختلال نیز توسط داستان های بیان شده به وسیله مراجع شناخته می شود. 
گفتنی است: کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و باز پردازش مجدد شناختی از طریق حرکات چشم (EMDR) با حضور دکتر رویا نعمتی اردها مدرس و درمانگر(EMDR)  و کاندیدای دکتری روانشناسی سلامت و غلامرضا محمدی، مدرس و درمانگر(EMDR) ، به مدت 16 ساعت، شنبه 27 آبان ماه، ساعت 14 الی 18 به صورت حضوری و آنلاین، همراه با ارائه گواهی معتبر در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)برگزارمی شود.
علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره 02166728052 و ارسال پیام در پیام‌رسان‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.
 

text to speech icon

نظر شما :