بازدید اعضای "کانون آرنو"معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد الزهراء(س) از نمایشگاه ایران بایو

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۶ کد : ۵۸۰۵۷ آخرین اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۷۴
تور ارتباطی "کانون آرنو" معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی الزهراء(س) در نمایشگاه ایران بایو برگزارشد.
بازدید اعضای "کانون آرنو"معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد الزهراء(س) از نمایشگاه ایران بایو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، بازدید ارتباطی کانون آرنوی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) با حضور اعضای این کانون و گروهی از دانشجویان رشته بیوتکنولوژی از نمایشگاه ایران بایو در تاریخ پنجشنبه ۱۸ خردادماه انجام گرفت.
نمایشگاه ایران بایو یک رویداد تخصصی در جهت پیوند علم و صنعت است که در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ خردادماه در هتل المپیک برگزار شد.
از اهداف این بازدید ارتباطی، گردهمایی و برقراری ارتباط میان دانشجویان بیوتکنولوژی و علوم مرتبط دانشگاه‌های سراسر کشور، ارتباط مستقیم با صنعتگران، استفاده هدفمند و بهتر دانشجویان در زمان محدود و یادگیری مهارت‌های نرمی چون فن بیان، مدیریت زمان، کار تیمی و غیره است.
در این بازدید ۲ ساعته، سؤالات از قبل طراحی‌شده در اتاق فکر کانون آرنو، توسط گروه دانشجویان شرکت‌کننده در این بازدید از متصدیان شرکت‌ها و غرفه‌ها پرسیده شد. همچنین فرصت خوبی برای آشنایی دانشجویان با دستاوردهای نوین کشور در حوزه‌های مختلف بیوتکنولوژی مثل پزشکی بازساختی، ژن‌درمانی، سلول درمانی و فناوری‌هایی ازاین‌دست در نمایشگاه فراهم گردید.
در ادامه این بازدید، دانشجویان به‌صورت فردی از بخش‌های مختلف علمی کنگره‌ها، درس گروهی‌ها و بخش‌های ارتباط با صنعت در نمایشگاه بازدید کرده و بهره بردند.
شایان‌ذکر است حسب بازدید صورت گرفته، مقرر گردید نشست بیوتکی متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه به‌منظور ارائه گزارش، تحلیل رویداد، اظهارنظر، تبادل اطلاعات و تجارب کسب‌شده و به اشتراک‌گذاری تجارب جدید خود با یکدیگر برگزار گردد.

text to speech icon

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی الزهرا نمایشگاه ایران بایو


نظر شما :