اخذ موافقت قطعی اندیشکده بانوان جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۲ کد : ۷۵۲۱۳ آخرین اخبار اندیشکده بانوان
تعداد بازدید:۱۸
اخذ موافقت قطعی اندیشکده بانوان جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، با بذل عنایت معاونت محترم پژوهشی و فناوری جهاددانشگاهی تبدیل وضعیت موافقت اصولی اندیشکده بانوان به موافقت قطعی انجام گرفت.

گفتنی است اندیشکده بانوان جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) فعالیت خود را با اخذ موافقت اصولی در بهمن ماه سال 1399 آغاز نمود. این اندیشکده پس از انجام فاز مطالعاتی توسط گروه پژوهشی مسائل اجتماعی زنان این واحد، در قالب مرکز خدمات تخصصی شروع به کار نمود و در این راستا در قالب کارگروه‌های تعالی خانواده، تمدن اسلامی، توانمندسازی، سلامت اجتماعی، مطالعات تطبیقی و هسته اشتغال، با سازمان‌هایی همچون معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، مجلس شورای اسلامی، دفاتر امور بانوان شهرداری، استانداری و وزارت‌خانه‌ها، سازمان بهزیستی کشور و دیگر سازمان‌های مرتبط با حوزه زنان همکاری نموده است. همچنین اندیشکده بانوان جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) در سال 1401 موفق به کسب رتبه اول جایزه استانی جوانی جمعیت در بخش موسسات برتر گردید.

لازم به توضیح است که اقدامات این اندیشکده ذیل همکاری‌های فوق شامل انجام 7 طرح مطالعاتی، 6 مقاله علمی، 140 نشست علمی-تخصصی و تدوین 102 سند سیاستی در حوزه‌های مشاغل خانگی، اعتیاد، شهر امن، سلامت معنوی، توانمندسازی زنان و دختران، اشتغال منعطف، تحکیم خانواده و دیگر حوزه‌های مرتبط با مسائل اجتماعی بانوان بوده است. خروجی این طرح‌ها در نهایت در قالب اسناد سیاستی در اختیار سیاستگذاران، مجریان و دغدغه‌مندان حوزه قرار گرفته است.

text to speech icon

کلید واژه ها: اندیشکده بانوان جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) موافقت قطعی


نظر شما :