اختتامیه دومین رویداد مدرسه تابستانه مهارت

تعداد بازدید:۲۹
اختتامیه دومین رویداد مدرسه تابستانه مهارت

آیین اختتامیه "دومین رویداد مدرسه تابستانه مهارت" در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا برگزار شد 
مراسم اختتامیه دومین رویداد "مدرسه تابستانه مهارت" ویژه خانواده های اعضای جهاددانشگاهی، یکشنبه 14 مرداد ماه 1403برگزار شد.  
به گزارش روابط عمومی واحد الزهرا(س)، مراسم اختتامیه دومین رویداد "مدرسه تابستانه مهارت" ویژه خانواده های اعضای جهاددانشگاهی به همت جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) و با همکاری معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی، با هدف توسعه فعالیت‌های معطوف به مهارت افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی ویژه کودکان و نوجوانان، یکشنبه 14 مرداد ماه 1403 در مرکز مشاوره جهادانشگاهی واحد الزهرا(س) به کار خود پایان داد. 
گفتنی است، خانواده های جهاددانشگاهی  در این رویداد حدود ۳۳۰ ساعت در کارگاه های آموزشی که در سه محور (کودکان، نوجوانان و مادران) شرکت کرده اند.  که میزان رضایت خانواده ها به میانگین 80 درصد می رسد. همچنین یادآور می شود، این رویداد با هدف بهبود مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی، مهارت‌های خودیاری و استقلال، افزایش دقت و تمرکز کودکان، خودآگاهی، شناخت احساسات، تخلیه هیجانی و افزایش خلاقیت در اوقات فراغت ویژه نوجوانان و پرورش قوی خلاقیت و ایده پردازی، آشنایی مادران با فرصت آموزش با بازی، تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش توانمندی مادر در رشد و هدایت فرزند ویژه مادران در قالب کارگاه های آموزشی با رویکرد علمی و فرهنگی با حضور کارشناسان و متخصصان مشاوره،  به صورت حضوری در مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) به اتمام رسید.

text to speech icon

نظر شما :