جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می‌کند

افتتاحیه "سلسله‌نشست‌های تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده در ایران"

تعداد بازدید:۶۶
در آستانه هفته ازدواج، افتتاحیه "سلسله‌نشست‌های تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده در ایران" در تاریخ شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.
افتتاحیه "سلسله‌نشست‌های تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده در ایران"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)، در آستانه هفته ازدواج، افتتاحیه "سلسله‌نشست‌های تبیین و تقویت گفتمان تحکیم خانواده در ایران" با حضور دکتر زینب اختری؛ رییس مرکز زنان و خانواده وزارت کشور، دکتر زهره جعفری؛ مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری تهران، جناب آقای طوسی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای مجتهد سرابی مسئول دفتر طرح های ملی و فراگیر جوانان استان تهران، سرکار خانم طوسی، دبیر موسسه مردم نهاد آوای مهرالنبی و دکتر زهرا نقی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) در تاریخ شنبه 12 خرداد 1403 ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

گفتنی است که این طرح در دو فصل تشکیل و تحکیم خانواده و طی ۲۰ نشست علمی-تخصصی با رویکرد سیاستگذارانه به همت اندیشکده بانوان جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) و دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران برگزار خواهد شد. فصل اول این طرح با عنوان تشکیل خانواده با محوریت مشاوره پیش از ازدواج به بررسی آسیب‌شناسانه ابعاد مختلف این موضوع از منظر تبیین موضوع و وضع موجود، سازمان های متولی، سیاستگذاری‌ها و شکاف‌های قانونی، زیرساخت‌ها و محتوا خواهد پرداخت.

این نشست به صورت زنده از آپارات جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) به آدرس https://www.aparat.com/jdalzahra/live قابل مشاهده است.

text to speech icon

کلید واژه ها: افتتاحیه تحکیم خانواده اندیشکده بانوان جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)


نظر شما :