کارگاه کشف دنیای طرحواره های خود " تله های ذهنی" برگزار می شود

تعداد بازدید:۷۶
دپارتمان رفتاردرمانی شناختی مرکز مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی واحدالزهرا(س)، کارگاه کشف دنیای طرحواره های خود " تله های ذهنی" را در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ ، در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می کند.
کارگاه کشف دنیای طرحواره های خود " تله های ذهنی" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، طرحواره درمانی راهکاری برای درمان و از بین بردن اختلالات شخصیت، اختلالات روانی و... است که تکنیک های متفاوتی برای آن در نظر گرفته شده است. این روش درمانی کاملا مدرن است و روز به روز مشتاقان به این امر رو به افزایش هستند.
طرحواره درمانی یکی از روش های مبتنی بر شواهد است که تمام تلاش آن این است که بر شخصیت افراد در همه ابعاد تاثیر عمیقی بر جای بگذارد به عبارتی می توان گفت این روش درمانی در از بین بردن علائم مزمن تاثیر بسیار زیادی دارد  و کاربرد آن در مواردی نیز بسیار چشمگیر می باشد
"مبانی نظری طرحواره  درمانی"، "مدل طرحواره ها"، "آموزش مدل ذهنیت های طرحواره درمانی به صورت رول پلی"، "آشنایی با سبک های مقابله ای "، "تغییر ذهنیت ها"، "مفاهیم و اهمیت شناخت طرحواره در ازدواج"از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.
 این کارگاه با تدریس دکتر فریبا روایی، دکتری مشاوره و عضو هئیت علمی دانشگاه ، ساعت 10 الی 14 به صورت حضوری و آنلاین در  جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)  برگزار می شود.
علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره 02166728052 و ارسال پیام در پیام‌رسان‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.
 

text to speech icon

نظر شما :