به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)

اولین دوره آموزشی " گروه درمانی" برگزار می شود

۰۸ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۶۲۷۰۳ اخبار مرکز مشاوره مکتوبات مشاوره مقالات
تعداد بازدید:۱۱۰
دپارتمان رفتار درمانی شناختی مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، دوره آموزشی "گروه درمانی"، به مدت ۵ جلسه، از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰، مورخ ۱۹ مهرماه، هر چهارشنبه ها در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می کند.
اولین دوره آموزشی " گروه درمانی" برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، این دوره آموزشی با هدف رشد و توسعه فردی، افزایش شناخت و آگاهی بیشتر از خود برگزار می شود. در این دوره که از افراد با مشکلات تقریبا مشابه تشکیل شده است  توسط یه درمانگر رهبری می شود و در نتیجه این تعاملات، اعضای گروه در روند ایجاد تغییرات به یکدیگر کمک می‌کنند و روانشناس نیز به عنوان عضو تسهیل‌گر و بی‌طرف مسائل گروه را در مسیر مناسب و تا رسیدن به بینش هر یک از اعضا نسبت به مشکل خود هدایت می‌کند.
گفتنی است: این دوره با حضور سرکار خانم دکتر خاطره سادات تقوی، درمان گر تحلیلی و روانشناس بالینی، هر هفته چهارشنبه ها ساعت 16 الی17:30، در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار خواهد شد. در این دوره آموزشی به موضوعات مهمی از جمله الگوی تکراری آسیب زای ارتباط ها، تروما و دلایل نا آگاهانه ی انتخاب ها، دلایل خشم و اضطراب ها، باورها و افکار ناکارآمد و کسب مهارت های اجتماعی پرداخته می شود.
علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره 02166728052 و ارسال پیام در پیام‌رسان‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.
 

text to speech icon

نظر شما :