بازدید نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از مدرسه تابستانه مهارت‌افزایی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۳ کد : ۶۰۷۵۴ آخرین اخبار جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)
تعداد بازدید:۸۵
در حاشیه نشست تخصصی "بررسی جایگاه نظام علم و فناوری در تحقق برنامه هفتم توسعه کشور" که روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ به مناسبت چهل‌سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در ساختمان شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار شده بود، فاطمه محمدبیگی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان، از محل مدرسه تابستانه مهارت‌افزایی این واحد بازدید نمود.
بازدید نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از مدرسه تابستانه مهارت‌افزایی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، در حاشیه نشست تخصصی "بررسی جایگاه نظام علم و فناوری در تحقق برنامه هفتم توسعه کشور" که روز یکشنبه 15 مردادماه 1402 به مناسبت چهل‌سومین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی در ساختمان شماره 2 جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار شده بود، فاطمه محمدبیگی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و سحر منصوری، پزشک، فعال حوزه زنان و مشاور کمیسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی از محل مدرسه تابستانه مهارت‌افزایی این واحد بازدید نمودند.

در همین راستا محمدبیگی، در سخنان خود در نشست تاکید نمود که ما در کشور نیاز داریم کودکان خود را از کودکی به سمت مهارت‌آموزی و دانش‌افزایی پیش برده و آنان را برای ورود به بازار کار در آینده آماده کنیم. وی تاکید کرد این مسئله با آسیب اجتماعی کودکان کار تفاوت عمیقی دارد زیرا در رویکرد مهارت‌افزایی، کودکان به صورت هدفمند و تحت آموزش‌های برنامه‌ریزی شده با کسب شناخت از خود و مهارت‌هایشان، برای ساختن فردای خود، خانواده و کشورشان آماده خواهند شد. در نهایت، محمدبیگی و منصوری، در طرح "با حسین حرف بزن" دل‌نوشته‌ای را خطاب به سالار شهیدان مکتوب نمودند.

text to speech icon

کلید واژه ها: مدرسه تابستانه مهارت مجلس شورای اسلامی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)


نظر شما :