از سوی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)

کارگاه ریتمیک بازی و رشد ویژه کودکان برگزار می شود

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۶۰۴۰۱ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۱۰۰
دپارتمان کودک و نوجوان مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه ریتمیک بازی و رشد ویژه کودکان را شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴ در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می شود.
کارگاه ریتمیک بازی و رشد ویژه کودکان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، دپارتمان کودک و نوجوان مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه ریتمیک بازی و رشد ویژه کودکان را شنبه 14 مرداد ماه 1402 ، از ساعت 14 الی 16، در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می شود.
این کارگاه با هدف تقویت هوش، روابط اجتماعی، روابط عاطفی، مهارت های حرکتی و آموزش و شناسایی حواس پنجگانه کودک با شرکت دربازی های ریتمیک گروهی در کنار تفریح‌، شادی، تخلیه انرژی و گذراندن اوقات فراغت و‌سپری کردن کودکی‌ خود به بهترین و‌ سالم ترین شکل را تجربه می کند. دربازی های ریتمیک،کودک آموزش می‌ بیند‌ که در برابر‌گروه و تیم خود مسئولیتی دارد و ‌باید به بهترین شکل ممکن از پس آن بربیاید و تقلا کند که اجرای زیبایی در‌کنار دوستان و‌ هم ‌تیمی‌ های ‌خود داشته باشد. ممکن است دچار شکست شود، در‌ اینجا نیز یاد می‌ گیرد که درهنگام وجود ناکامی ها نباید تسلیم شود و قوی تر از قبل به گروه برگردد. در این صورت حس اعتماد به نفس او نیز شکوفا‌ می‌¬شود ‌و سعی می‌ کند نقش خود را در گروه به خوبی ایفا کند، برگزار می شود.
گفتنی است این کارگاه به مدت 4 ساعت در روزهای شنبه 14 مرداد ماه و 21 مرداد ماه 1402 از ساعت 14 الی 16 در جهاددانشگاهی واحدالزهرا(س) برگزار می شود.
یاداور می شود، علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره 02166728052 و ارسال پیام در پیام‌رسان‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.
 

text to speech icon

کلید واژه ها: بازی ریتمیک کارگاه بازی ریتمیک جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)


نظر شما :