یک شغل خانگی خوب با درآمد خوب

عنوان کارگاه: مدیریت شبکه های کسب و کار

تعداد بازدید:۷۹
مدیریت شبکه های اجتماعی به معنی ایجاد برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف, تجزیه و تحلیل آمار و درگیر کردن دنبال کنندگان با محتوای ارسالی در پلتفرم های محبوب اجتماعی مانند توییتر, فیسبوک و اینستاگرام است. مدیر رسانه اجتماعی, کارشناسی است که وظیفه جذب مشتریان جدید برای ارتقا و حفظ شهرت برند را دارد.
عنوان کارگاه: مدیریت شبکه های کسب و کار

مدرس:  فاطمه شیردستیان

هزینه دوره: 200 هزار تومان

زمان برگزاری:  شنبه 28 مرداد 1402


 09373148161

text to speech icon

کلیدواژه‌ها: مدیریت شبکه های اجتماعی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) دفتر کارآفرینی دفتر کارآفرینی و اشتغال


نظر شما :