رویداد« مدرسه تابستانه مهارت افزایی»

برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان به روش بازی

۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۹ کد : ۵۹۱۲۲ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۱۲۲
مجموعه دوره های ویژه کودکان شنبه های هر هفته با حضور کارشناسان و متخصصین حوزه خلاقیت و روانشناسی کودک و نوجوان در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می‌شود.
برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان به روش بازی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، مجموعه دوره های ویژه کودکان با هدف ارتقای سلامت روان و آماده کردن کودکان برای زندگی آینده، پرورش مهارت¬هایی جهت مراقبت از خود، مقابله با شرایط پرخطر، افزایش توانایی¬های روانی _ اجتماعی کودکان  برگزار می شود.
شخصیت انسان در کودکی شکل می گیرد، خانواده ها برای تربیت فرزندان موفق در وهله نخست باید مهارت های اجتماعی را به کودکان بیاموزند که در این میان فراهم کردن فرصت مناسب برای بازی آنها ، نقش غیرقابل انکاری در رسیدن به اهداف مورد نظر دارد.مهارت اجتماعی، مجموعه رفتارهایی است است که انسان را قادر می سازد با دیگران رابطه موثر داشته باشند و از واکش های نامعقول اجتماعی پرهیز کند. آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان گام مهمی برای شکل‌گیری  شخصیت ها آنان در آینده خواهد داشت. 

از جمله مهم‌ترین محورهای آموزش در مجموعه دوره های ویژه کودکان می‌توان به هوش افزایی، کارگاه قصه گویی، نقاشی همراه با قصه گویی، بازی ریتمیک (توپ بازی)، مسی پلی( پرورش خلاقیت) و مهارت آموزی چرتکه اشاره کرد. 

براساس این گزارش، این مجموعه دوره های ویژه کودکان تا نیمه شهریور ماه شنبه های هر هفته از ساعت 14 الی 18 در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) ویژه خانواده های جهادگر جهاددانشگاهی برگزار می شود.

گفتنی است، لازم به ذکر است جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر شرکت کنندگان می توانند از طریق سامانه alzahra.acecr.ac.ir و یا از طریق شماره 66728052 و پیام در ایتا و واتس آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.

text to speech icon

نظر شما :