رویداد« مدرسه تابستانه مهارت افزایی»

آموزش مهارت‌های زندگی ویژه نوجوانان برگزار می شود

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱ کد : ۵۸۹۹۰ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۱۰۳
مجموعه دوره های ویژه نوجوانان دوشنبه های هر هفته با حضور کارشناسان و متخصصین حوزه خلاقیت و روانشناسی کودک و نوجوان در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار می‌شود.
آموزش مهارت‌های زندگی ویژه  نوجوانان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، مجموعه دوره های ویژه نوجوانان با هدف آموزش‌های مهارت‌محور در اوقات فراغت و ایجاد بالندگی و رشد فکری نوجوانان و جوانان با تمرکز بر تقویت بنیه ایمان، همدلی در خانواده و اجتماع برگزار می شود.
تغییرات جسمانی و روانی نوجوانان در این سنین، رفتارهای آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با وارد شدن به دوره نوجوانی، آنها باید نقش‌های اجتماعی جدیدی پذیرفته و هویت جدیدی برای خود بیابند تا بتوانند شخصیت خود را شکل دهند. آموزش مهارت‌های زندگی به آنان گام مهمی برای شکل‌گیری این هویت جدید است. 

از جمله مهم‌ترین محورهای آموزش در مجموعه دوره های ویژه نوجوانان می‌توان به تقویت فن بیان، مهارت های زندگی (حل تعارض، جرات مندی، کنترل خشم)، استعداد یابی و مهارت های اسکرچ اشاره کرد. 

براساس این گزارش، این مجموعه دوره های ویژه نوجوانان تا نیمه شهریور ماه دوشنبه های هر هفته از ساعت 14 در جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) ویژه خانواده های جهادگر جهاددانشگاهی برگزار می شود.

گفتنی است، لازم به ذکر است جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر شرکت کنندگان می توانند از طریق سامانه alzahra.acecr.ac.ir و یا از طریق شماره 66728052 و پیام در ایتا و واتس آپ به شماره 09010131575 اقدام نمایند.

text to speech icon

نظر شما :