کارگاه آموزشی "بازی درمانی CPRT " برگزار می شود

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۵ کد : ۵۸۲۸۸ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۷۸
دپارتمان رفتار درمانی شناختی مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) کارگاه آموزشی" بازی درمانی CPRT "،در روز شنبه ۱۷تیرماه ۱۴۰۲ ، ساعت ۹ صبح الی ۱۵، برگزار می کند.
کارگاه آموزشی "بازی درمانی CPRT " برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، این کارگاه روش جدیدی برای رفع مشکلات کودکان و نوجوانان است، که بسیاری از مشکلات از طریق انجام بازیهای مناسب با آنها برطرف می شود. بازی درمانی یک زبان ارتباطی است و مهارت های استفاده از آن یک وسیله ضروری برای متخصصان سلامت روانی است که بویژه با کودکان سر و کار دارند. در این کارگاه مباحثی مانند" مفهوم شناسی، تعاریف و رویکردها، قصه درمانی و اصول آن، بازی درمانی ویژه اختلال اضطراب، بازی درمانی ویژه اختلال وسواس، بازی درمانی ویژه اختلال افسردگی، بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد و کودک، چالش های بازی درمانی و راهکارها، طراحی اتاق بازی درمانی و شن بازی، با حضور دکتر زهرا رنجبر، دکتری تخصصی روانشناسی، مدرس دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازی درمانی مطرح خواهد شد.
گفتنی است، این دوره به مدت 50 ساعت، از روز شنبه 17 تیرماه، ساعت 9 صبح الی 15بعد از ظهر، به همراه ارائه گواهی معتبر و قابل ترجمه به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی با شماره های 66728052-021 و  09010131575 می توانند تماس حاصل فرمایند.
 

text to speech icon

نظر شما :