برگزاری کارگاه رفتارشناسی با مدل جهانی DISC و رویکرد توسعه فردی

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۲ کد : ۵۸۲۶۸ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۶۱
مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) کارگاه آموزشی " رفتارشناسی با مدل جهانی DISC و رویکرد توسعه فردی" در روزهای ۱۴، ۱۹ و ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ ، به مدت ۳ روز برگزار می کند.
برگزاری کارگاه رفتارشناسی با مدل جهانی DISC  و رویکرد توسعه فردی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، در این کارگاه مباحثی مانند" کاهش فشارها و تنش های روانی در روابط خانوادگی، کاری و اجتماعی، بهبود شناخت خود در روابط خانوادگی و اجتماعی، کمک به انتخاب شغل و رشته، ازدواج و رسیدن به درآمد ، چگونگی رفتار مناسب برای حصول نتیجه  برد-برد در خانواده و اجتماع و کمک به انتخاب بالغانه در زندگی فردی و اجتماعی با حضور سرکار خانم موثقی، عضو فدراسیون جهانی کوچینگ ICF، عضو فدراسیون جهانی کوچینگ اروپا ICI و مربی مهارت های زندگی و مدرس رفتار شناسی مطرح خواهد شد.
گفتنی است، این دوره می‌تواند به افراد، برای حضور موفق و تصمیم‌های درست در حوزه کسب و کار، کاهش تنش‌های خانوادگی و اجتماعی، تربیت کودک، انتخاب شغل و انتخاب همسرو ... کمک کند.
این کارگاه‌ها آموزشی در سه روز  به مدت 3 ساعت به‌صورت حضوری و آنلاین  برگزار می‌شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی با شماره های 66728052-021 و  09010131575 می توانند تماس حاصل فرمایند.


text to speech icon

نظر شما :