کارگاه آموزشی تکنیک های رزومه نویسی و اصول مصاحبه شغلی برگزار می شود

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۶ کد : ۵۸۱۷۵ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۲۲۹
مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) کارگاه آموزشی "تکنیک های رزومه نویسی و اصول مصاحبه شغلی" سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می کند.
کارگاه آموزشی تکنیک های رزومه نویسی و اصول مصاحبه شغلی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، این مرکزدر راستای آشنایی جوانان و دانشجویان با بازار کار و راه‌اندازی کسب و کار خود، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی "تکنیک های رزومه نویسی و اصول مصاحبه شغلی" نموده است. این کارگاه آموزشی در تاریخ‌ 13 تیرماه 1402از ساعت 14 الی ۱7 برگزار می‌شود و دکتر مژگان آقا محمدی، دکتری روانشناسی و مدرس دانشگاه و متخصص در حوزه توسعه فردی و شغلی، تدریس آن را بر عهده دارد. 
گفتنی است، سرفصل های این کارگاه: اهمیت رزومه‌نویسی در اشتغال کارجویان، نحوه تنظیم یک رزومه قوی و خوب، معرفی بخش‌های مختلف روزمه، اثربخشی رزومه در فرایند مصاحبه‌های شغلی رزومه‌نویسی آنلاین و قالب‌های آن بررسی و باید ها و نبایدهای مصاحبه، ارتباط موثر و ناموثر در مصاحبه های شغلی است، این کارگاه آموزشی یک روزه به مدت 5 ساعت سه شنبه 13 تیرماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 
این کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی با شماره های 66728052-021 و  09010131575 می توانند تماس حاصل فرمایند.

 

text to speech icon

نظر شما :