کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسرگزینی برگزار می شود

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۴ کد : ۵۷۹۹۷ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۱۲۲
مرکزمشاوره ازدواج و تحکیم خانواده جهاددانشگاهی الزهرا(س) با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، همزمان با فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهراء(س)، طرح توانمند ساز و مهارت افزایی جوانان در آستانه ازدواج (هفته ازدواج) در قالب برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های پیش از ازدواج از ۳۰ خرداد ماه برگزار می کند.
کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و مهارت های همسرگزینی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحدالزهرا(س)، این کارگاه در راستای ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی جوانان و دانشجویان در رابطه با مهارتهای زندگی قبل از ازدواج مباحث مختلف مرتبط با حوزه انتخاب همسر و ازدواج با هدف ارتقای آگاهی و بینش جوانان در زمینه معیارهای لازم برای انتخاب همسر مناسب، فواید ازدواج مناسب و بهنگام، مضرات ازدواج دیرهنگام برگزار می‌شود. سر فصل های کارگاه آموزشی مهارت‌های پیش از ازدواج: آشنایی با مهارت های خودشناسی، انتخاب همسر و معیارهای آن، آشنایی با مبانی ازدواج، راهکارهای تسهیل موانع ازدواج، آسیب های قبل از ازدواج و ضرورت مشاوره پیش از ازدواج به مدت 8 ساعت برگزار می شود.

این کارگاه‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی با شماره های 66728052-021 و  09010131575 می توانند تماس حاصل فرمایند. 


 

 

text to speech icon

کلید واژه ها: مهارت قبل از ازدواج خودشناسی، مشاوره


نظر شما :