ثبت نام کارگاه های تابستانه مهارت ها (ویژه کودکان و نوجوانان) آغاز شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۱ کد : ۵۷۸۹۵ آخرین اخبار اخبار مرکز مشاوره
تعداد بازدید:۷۴
دپارتمان کودک و نوجوان مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) کارگاه های تابستانه مهارت‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان) در فصل تابستان برگزار می کند.
ثبت نام کارگاه های تابستانه مهارت ها (ویژه کودکان و نوجوانان) آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه های تابستانه مهارت ها (ویژه کودکان و نوجوانان) در دو بخش خلاقیت و مهارت افزایی فصل تابستان برگزار می شود. بازی با لیوان و برش کاغذ، مسی پلی (پرورش خلاقیت - تخلیه هیجانی) و ماکارونی رنگی (تقویت تمرکز و تقویت حرکات ظریف) از جمله سرفصل های خلاقیت و آموزش نقاشی همراه با قصه گویی، تقویت فن بیان کودکان و نوجوانان و مهارتهای زندگی (ویژه کودکان و نوجوانان) از جمله سرفصل های مهارت افزایی است که در این دوره به آن‌ها پرداخته می شود. 
 در این کارگاه‌ها مهارت همدلی با شناساندن احساسات خود و دیگران به کودک در قالب بازی های عملی و سرگرمی،  مهارتهای احساس امنیت و برخورد مثبت در روابط در قالب بازی هوش تربیتی و یادگیری احترام با بازیهای خلاق و خیالی برای رشد هیجان، یادگیری آزاد سازی فشار روانی احساسات و افکار سرکوب شده ، مثبت اندیشی ، خودآگاهی از نقاط ضعف و قوت شخصیت به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.
علاقه‌مندان می توانند  جهت ثبت‌نام و  کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 66728052-021 و 09010131575 تماس حاصل فرمایند.

                                              

 

 

                                              
 

text to speech icon

نظر شما :