اندیشکده بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته جمعیت برگزار می‌نماید

اولین جلسه از سلسله‌نشست‌های آموزش گام به گام پیش از ازدواج: راهکارهای سیاستی و چالش‌ها

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۹ کد : ۵۷۲۳۰ آخرین اخبار اندیشکده بانوان
تعداد بازدید:۷۵
کارگروه تعالی خانواده اندیشکده بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته جمعیت و نیز با هدف فعالیت در راستای رسالت خود، اولین جلسه از سلسله‌نشست‌های "آموزش گام به گام پیش از ازدواج: راهکارهای سیاستی و چالش‌ها" را با محوریت "طرح مسئله و مقایسه تطبیقی تجربه‌های جهانی" برگزار خواهد نمود.
اولین جلسه از سلسله‌نشست‌های آموزش گام به گام پیش از ازدواج: راهکارهای سیاستی و چالش‌ها

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگروه تعالی خانواده اندیشکده بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته جمعیت و نیز با هدف فعالیت در راستای رسالت خود، سلسله‌نشست‌های "آموزش گام به گام پیش از ازدواج: راهکارهای سیاستی و چالش‌ها" را آغاز خواهد نمود. گام اول این جلسات متمرکز بر "طرح مسئله و مقایسه تطبیقی تجربه‌های جهانی" خواهد بود.

این جلسات با هدف اندیشه‌ورزی، تدوین اسناد سیاستی و ارائه راهکارهای سیاستی، در قالب مجموعه نشست‌های علمی-تخصصی برگزار خواهند شد. آنچه حائز اهمیت است، زمان به‌­هنگام شروع برنامه­‌های آموزش طرح ازدواج هوشمندانه گام به گام در "پیش از ورود به مرحله دوران آشنایی برای ازدواج" یعنی در مرحله خودآگاهی و کسب هویت کودکان و نوجوانان جامعه (از زمان ورود به مدرسه) و ادامه روند آموزش در مرحله پیش از ازدواج (22-18سالگی) و نیز دوران پس از ازدواج می‌باشد. از این رو در این سلسله‌نشست‌ها صاحب‌نظران متخصص با توجه به الگو و فرهنگ ایرانی­- اسلامی کشور و در حوزه کسب دانش و مهارت‌­افزایی در راستای ازدواج موفق و تحکیم خانواده بالنده و گسترش فرزندآوری و درنهایت دستیابی به جامعه متعالی به بحث و گفتگوی تخصصی خواهند پرداخت.

text to speech icon

کلید واژه ها: ازدواج به هنگام جوان‌سازی جمعیت آموزش پیش از ازدواج اندیشکده بانوان تعالی خانواده


نظر شما :