شرکت در نمایشگاه محصولات دانشجویی در دانشگاه الزهرا(س)

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۷ کد : ۵۴۸۲۸ آخرین اخبار تجاری سازی و اشتغال
تعداد بازدید:۶۸
شرکت در نمایشگاه محصولات دانشجویی در دانشگاه الزهرا(س)

دفتر اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) با همکاری دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ 13/12/1401 در نمایشگاهی که به منظور تشویق دانشجویان به کسب و کار  در سالن اشراق دانشگاه الزهرا(س) برگزار شده بود، به منظور حمایت از کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکار مهم برای خود اشتغالی و ایجاد  اشتغال شرکت نمودند. در این نمایشگاه تعداد 10 نفر از پیشرانهای فعال حوزه مشاغل خانگی در حوزه های نساجی، صنایع دستی و ...  جهت  آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کار خانگی دعوت گردید.

جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) ضمن برگزاری نمایشگاهی از معرفی شبکه های کسب و کار خانگی، به مشاوره و هدایت دانشجویان به مهارت افزایی و  یادگیری دانش هایی مانند: استاندارد سازی محصولات، برندسازی،  اهمیت ارتقا کیفیت محصولات و حوزه بسته بندی تاکید نمود.

با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح های مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور می باشد، این امکان را دارد که از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها در جهت توانمندسازی و مهارت افزایی آموزش و راهنمایی های لازم را برای راه اندازی و توسعه کسب و کار های خانگی نماید.

مسوولین دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی نیز با تهیه بروشوری از نحوه گرفتن مجوزات مشاغل خانگی و تسهیلاتی که این وزارتخانه در اختیار مشاغل خانگی قرار داده تا کسب وکار خانگی زودبازده ایی را راه اندازی نمایند، راهنمایی نمودند.

text to speech icon

نظر شما :