برگزاری نشست با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران در اندیشکده بانوان جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)

تعداد بازدید:۲۴۴
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) زهره جعفری، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران در نشستی به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) شرکت نموده و تفاهم نامه ای جهت گسترش همکاری ها بین این دو سازمان منعقد گردید. همچنین در حاشیه این نشست که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، جعفری از اندیشکده بانوان این واحد و نمایشگاهی که به همین مناسبت در محل دانشگاه علمی کاربردی تهران ۴ جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار شده بود، بازدید نمود.
برگزاری نشست با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران در اندیشکده بانوان جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) زهره جعفری، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران روز چهارشنبه 23 آذرماه 1401 در نشست جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شده بود، شرکت نمود. جعفری در این نشست ضمن توضیح برخی اقدامات استانداری تهران در رابطه با مشاغل خانگی، تاکید کرد که ساختار سازی حلقه مفقوده ای است که اندیشکده بانوان توانسته است به آن بپردازد. وی همچنین ابراز خرسندی نمود که کارگروه های تعریف شده در اندیشکده بانوان، با کارگروه های آن اداره کل مطابقت دارد که مایه خرسندی است. ایشان ضمن توضیح کارگروه کسب و کار پایدار توضیح دادند که این کارگروه تلاش نموده تا به صورت ویژه با استنادات علمی و زیرساخت های محکم در این حوزه به اشتغال بانوان کمک کرده و حمایت های لازم صورت گیرد. بر این اساس این کارگروه در حال تهیه اطلاعات زیرساختی و پلتفرم هایی در حوزه اشتغال بانوان است.

جعفری اضافه کرد: در حال حاضر سرفصل بودجه در زمینه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بانوان کارآفرین تعریف شده است. همچنین باید در این زمینه به دسته بندی رشته های شغلی در حوزه مشاغل خانگی و اقوام توجه ویژه نمود. وی در ادامه به بسته های نخبگانی که به دانشجویان دختر تعلق دارد اشاره کرد و توضیح داد که تا پایان سال جشنواره مشاغل خانگی در تهران برگزار خواهد شد که بانوان کارآفرین و فعالین حوزه می توانند در آن شرکت کنند. سکوی فروش مشخص برای عرضه محصول در بازار کار جامعه، استانداردسازی و شبکه سازی در مشاغل نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام است. 

در نهایت تفاهم نامه ای جهت گسترش همکاری ها بین این دو سازمان منعقد گردید. همچنین در حاشیه این نشست، جعفری از اندیشکده بانوان این واحد و نمایشگاهی که به همین مناسبت در محل جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزار شده بود، بازدید نمود.

text to speech icon

کلید واژه ها: اندیشکده بانوان هفته پژوهش استانداری تهران جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)


نظر شما :