فراخوان جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن ۱۵

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۴ کد : ۳۴۲۵۶ آخرین اخبار جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)
تعداد بازدید:۵۷۰
این جشنواره با همکاری جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می گردد.
فراخوان جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن ۱۵

به گزارش روابط عمومی واحد الزهرا(س)،جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن 15 با همکاری جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س)، اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش، پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا(س)، انجمن حقوق شناسی ایران، خانه اندیشمندان علوم انسانی ، پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه علامه طباطبایی به صورت علمی برگزار می گردد.

از اهداف برگراری جشنواره می توان به هم اندیشی اساتید و فرهیختگان در خصوص بازشناسی و چگونگی ارتقاء نقش بانوان در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، بهداشتی و مدیریتی و بررسی راه کارهای توانمندسازی و افزایش مشارکت زنان در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی و رسیدن کشور به توسعه در خور و شایسته در قرن 15 اشاره نمود.

زنان و مشارکت در سیاستگذاری و برنامه‌های توسعه، زنان و مشارکت در علم و فناوری و نهضت پیشرفت، زنان، تحول و مدیریت خانواده، زنان و راهکارهای مشارکت اجتماعی از محورهای اصلی این جشنواره می باشد.
 

گفتنی است علاقه مندان می توانند تا 16 آذر 1400جهت ثبت نام به آدرس http://festival.kish.ir/Festivals مراجعه نمایند.

 

text to speech icon

کلید واژه ها: حیات اجتماعی زنان جشنواره زنان جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) زنان و حیات اجتماعی در قرن15 کیش امور زنان کیش برنامه توسعه


نظر شما :